søndag den 2. februar 2014

Kursus og madbilleder

Den 1. Februar var min mor og jeg til kursus hos Fru Knips , (vores gamle genbo) som er en meget dygtig madfotograf. Derfor skulle vi selvfølgelig også lære at tage nogle madfotos, hvilket både var ret skægt og ret svært.
I dag, da min mormor kom med nogle kager, blev legligheden naturligvis brugt til at knipse nogle billeder! Her blev der brugt nogle flamingoplader til opspejlning :)


     Xoxo Ida
Vil i gerne se flere indlæg med relativt lidt tekst og relativt mange billeder?

6 kommentarer:

  1. Fede billeder! Jeg kan nu følges via Bloglovin og tænkte på om du har lyst til at følges?
    fieskovflatau.blogspot.com

    Knus

    SvarSlet
  2. Du er meget bedre til at tage billeder end mig, i hvert fald! For mig har det ikke noget at gøre med om der er meget tekst eller mange billeder, bare indlæggene er spændende.

    http://welcometowonderlandsara.blogspot.dk/

    SvarSlet
  3. For at være ærlig synes jeg ikke billederne er speceilt gode, måske hvis du have fået et billede fra fugleperspektiv, hvor hele den blå ting var med (Kan ikke huske hvad den hedder..Ehh..)

    - Men kagen ser lækker ud!

    www.emiliebertil.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Godt at du er ærlig, men tallerkenen var for stor til at det var pænt....;)

      Slet
  4. Fin blog, og fedt du skriver om mad osv.

    SvarSlet