onsdag den 5. marts 2014

My Cheerful Project

Nu har jeg (for anden gang) ændret min blogtitel, så bloggen hedder nu 'My Cheerful Project'.
Den oprindelige plan var egenligt at starte en fælles blog op med min veninde Karoline, (Karen Klarbæks datter, hvis i kender hende...) men vi besluttede bare at lave hver vores blog, og så dele info osv. og så have det til fælles.
Se Karolines blog her.

Jeg ville alligevel gerne starte lidt på noget nyt, men jeg nænnede ikke at slette bloggen. Det var så derfor jeg ændrede titlen.
Jeg vil også gerne lave grafikken om, men egenligt kan jeg godt lide den som den er...

Xoxo Ida
Hvad synes i om det nye navn? (Bloggen er selvfølgelig projektet) og hvad synes i at man kan forbedre ang. grafikken?

2 kommentarer:

  1. Du er den bedste! Alle de navne du er fundet på har indtil videre været gode!
    kys -Kowi

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak og da også i lige måde!!!

      Slet