torsdag den 5. december 2013

Hunger Games -Catching Fire bio.

Som lovet giver jeg nu lyd fra mig, da jeg har været inde og se Hunger Games -Catching Fire sammen med min far i Søndags!
Filmen er selvfølgelig rigtig god, og den har ikke så mange 'roede' scener, hvor billederne skifter hurtigt eller hvor man kun kan se skov, der flyver forbi, hvilket kun er en forbedring. De holder sig tæt og af Susanne Collins' bog, hvilket jeg også syntes er godt. -Ikke at de ikke gjorde det i den første film...!
Til gengæld, så kunne jeg godt blive lidt træt af alle de der hvæse, stønne, skrige-lyde under spillet, som bla. kommer når den der giftige tåge kommer ind over Katniss, Peter, Finnik og Mags.
Både bogen, men i den grad også filmen ligger rigtig meget op til en 3'er, så det forventer vi selvfølgelig og at der kommer, og så har Hobitten og Divergent jo også snart præmiere i biograferne.....
   Xoxo Ida
Nogen andre holdninger? Eller nogen, der ligesom mig, håber på at komme ind og se Hobitten eller Divergent?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar