mandag den 25. november 2013

Skammerens Datter musical på Østre Gasværk

I Weekenden var jeg så heldig at komme til København, hvor jeg var til to fødselsdage samt til Skammerens Datter 1 og 2-3-4(slået sammen...) som musical på Østre Gasværk. Så bliver det ikke bedre i min verden!
Østre Gasværk har det fedeste rum og de fik brugt rummet rigtig godt på en enkel, men fuldkommen måde til musicalen.
Om lørdagen så jeg nummer et blive fremført. Den holdt de meget tæt til bogen, mens de om søndagen spillede deres nummer to, som mest bestod af tre'eren men indputfra bog to og fire. F.eks. Bliver Drakan slået ihjel til sidst.
Selvom lille Melli var lidt usikker, så var musikken også rigtig god, og selvfølgelig blev det lidt fladt at høre den CD, som indeholde stykkets numre på, i bilen på vej hjem... ;P

 Sezuan og Dina
Dama Lizea og Dunaks borgere
     Xoxo Ida
Egenligt ville jeg gerne have lavet billederne store til jer, så i bedre kunne se dem, men jeg synes ikke at det var så kønt, da billedekvaliteten ikke er  god...
 (Dog har jeg ikke selv taget dem.)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar